نوشته شده توسط : karen

 

اجرای روف گاردن

در صورتی که برای ساختمانی نیازمند استفاده از خدمات روف گاردن هستید باید در نظر داشته باشید که پس از طراحی روف گاردن نیازمند استفاده از خدمات اجرای روف گاردن خواهیم بود که البته این خدمات به صورت تخصصی و حرفه ای ارائه شده و در دسترس ما می باشد. در نظر داشته باشید که در اجرا همه چیز به محیط و همچنین بودجه ای که برای اجرا در نظر داشته اید باز می گردد و بهتر است که در این زمینه حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

روف گاردن ها در ساختمان های مرتفع و بزرگ می توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و به خصوص در شهرهای بزرگی همچون تهران برای جلوگیری از ورود آلودگی و دفع ریز ذرات می توانند یک راهکار بسیار مناسب به شمار روند. با توجه به تمامی این مسائل می توان گفت که اجرای روف گاردن برای ساختمان های مسکونی، فرهنگی و تجاری می تواند یکی از بهترین راهکارهای در دسترس باشد.

اجرای روف گاردن

بهترین مرکز اجرای روف گاردن کجاست؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که شاید برای شما هم در خصوص روف گاردن و اجرای آن پیش آمده باشد آن است که اصولا کدام مرکز می تواند بهترین خدمات را در خصوص اجرای روف گاردن به ما ارائه کند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که شرکت ما با توجه به تجربه و سابقه ای که در این خصوص دارد و همچنین همکاری با برترین طراحان و تکنسین های اجرا می تواند عملکرد بسیار مناسبی را در این خصوص داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش اجرای روف گاردن می توانید با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این حوزه بپرسید. تمامی این خدمات به صورت حرفه ای و در کوتاه ترین زمان در دسترس شما بوده و می توانید با استفاده از آن بهترین مدل را برای اجرا انتخاب کنید.

موارد مرتبط با این موضوع:

خرید گل و گیاه آپارتمانی

مرکز فروش استند گلدان در تهران

طراحی گرین وال

خرید گلدان سفالی

طراحی فلاور باکس

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

 

بیمه ثالث ایران

مقدمه بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران یا بیمه شخص ثالث زیر مجموعه بیمه خودرو به حساب می‌رود. داشتن بیمه ثالث برای هر خودرویی واجب است. این بیمه در برابر خسارت‌های جانی و مالی که راننده با سهل انگاری متحمل شده و غیر عمد است، به اشخاص ثالث و بیمه‌گزار، توسط شرکت بیمه پرداخت می‌شود.

شخص ثالث کیست؟

در بیمه ثالث ایران، راننده وسیله نقلیه، شخص اول است و یا به عنوان بیمه‌گزار شناخته می‌شود. شخص دوم در این رابطه، شرکت بیمه است و موظف به پرداخت هزینه‌ها و خسارت‌ها طبق قرار داد است. شخص ثالث نیز فرد مسدوم و زیان دیده در یک حادثه رانندگی است. این بیمه موظف به پرداخت هزینه به تمام اشخاصی است که در حادثه رانندگی متحمل زیان شده‌اند.

بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران موظف به پرداخت چه مواردی است؟

پوشش‌های بیمه ثالث شامل پرداخت خسارات مالی و جانی است و موظف است حداکثر هزینه خسارت‌های مالی و جانی را مطابق با توافق در بیمه‌نامه، پرداخت نماید.

خسارت مالی شامل خسارت‌هایی است که به وسیله نقلیه شخص ثالث و همچنین فرد بیمه شده، می‌رسد و خسارت‌های جانی شامل پرداخت تمام هزینههای بیمارستان، نقص عضو، فوت و همه هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه است. این هزینه به تمام اشخاص ثالثی که در حادثه دچار آسیب شده‌اند پرداخت می‌شود.

محاسبه نرخ بیمه برای شخص ثالث

میزان دیه شخصی که در حادثه تصادف فوت شده است، مطابق مبالغ دیه پرداخت می‌شود. میزان دیه کامل سال 1400 مطابق قوانین تعیین شده در قوه قضاییه برابر با 640 میلیون تومان در ماه حرام (ماه‌های محرم، رجب، ذی‌ القعده و ذی‌ الحجه) است و در باقی ماه‌ها برابر با 480 میلیون تومان است.

میزان هزینه‌ای که باید برای بیمه شخص ثالث پرداخت شود، هر سال توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود و بیمه‌گزار با پرداخت هزینه بیشتر، می‌تواند پوشش مالی بیشتری را نیز دریافت کند.

بخش‌های مفید دیگر:

بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه ثالث ایران



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

آگهی فروش آپارتمان

اگر شما هم قصد خرید و یا فروش آپارتمان را دارید و میخواهید آگهی در رابطه با فروش آپارتمان را جستجو کنید و یا آگهی آپارتمان خود را در جایی قرار دهید با ما همراه باشید. در این متن تجربه شخصی خود از قراردادن آگهی آپارتمان را با شما در میان میگذارم.

فروش آپارتمان من

آپارتمان من یک واحد ۱۹۰ متری در بالای سعادت آباد بود، بالاتر از میدان کاج و در یکی از  کوچه های بالای میدان،  از آنجا که واحد من در قواره دوم کوچه قرار داشت، برخی از همسایگان از واحد های خود به عنوان واحد تجاری استفاده میکردند. البته سند واحد سند مسکونی بود اما قیمت واحد مانند واحدهای تجاری محاسبه میشد.

به دلیل نیاز مالی واحد آپارتمان را در روزنامه همشهری آگهی کردم، قیمت را مطابق با قیمت واحدی که در طبقه پایین به تازگی ع وخته شد قرار دادم. هزینه آگهی در روزنامه همشهری بسیار بالا بود، واحد را در صفحه اول و به صوورت ۸ کادر انتخاب کردم. متاسفانه در هفته اول با توجه به تعداد تماسها و درخواست ها عملا امکان فروش واحد بوجود نیامد. قیمت بالای واحد و همچنین تفاوت قیمت که انتظار میرفت مشتری پرداخت کند باعث شد فروش انجام نشود.

آگهی فروش آپارتمان در اینترنت

هفته دوم آپارتمان را در چند سایت اینترنتی آگهی کردم، دیوار اولین سایت بود و چند سایت دیگر هم آگهی را قرار دادم.

تعداد تماسها به صورت چشمگیری افزایش یافت، در واقع روز اول و دوم تا ۸ یا ۹برابر تماس داشتم، هزینه سایت ها یا رایگان بودن یا اینکه بسیار کم بودن، چیزی که خیلی کلافه کننده بود تماس خیلی زیاد مشاورین املاک بود. مجبور شدم آگهی رو تغییر بدم و زیرش بزنم که مشا رین املاک تماس نگیرین.

تهاتر

نتایج آگهی

با وجود تعداد بالای تماسها بعد از یک هفته همچنان واحد آپارتمان فروش نرفت، البته چندین بازدید داشتم که هیچکدوم به ف وش آپارتمان منجر نشد.

اما از آگهی در سایتهای اینترنتی خیلی رضایت بیشتری داشتم چون هزینه خیلی کمتری داشت و تماسهای خیلی بیشتری دریافت کردم.

به هر حال بعد از چند هفته همچنان مشتری مناسب برای واحد پیدا نشد. تا تماسی از یک مشتری داشتم جهت معاوضه ملک، چون نیاز مالی داشتم مجبور شدم آپارتمان رو با چند واحد کوچک و پول نقد معاوضه کنم.

در واحدهای بزرگ که قیمت نسبتا بالایی دارند ، معاوضه راه مناسبی برای معامله میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

 

طراحی سایت آموزشگاه کنکور

آموزشگاه های کنکور زمان زیادی است که مشغول فعالیت در بخش خدمات آموزشی هستند. شیوه های اموزشی در این نوع از آموزشگاه ها رفته رفته در حال تغییر است. در این تغییرات یکی از بخش هایی که باید به آن توجه داشت بخش ارائه اموزش های آنلاین در بخش آموزش کنکور است.

بسیاری از آموزشگاه های کنکور کتوجه این موضوع شده اند که طراحی سایت اموزشگاه کنکور بخش مهمی در تغییر روند ارائه خدمات خواهد داشت. از همین رو است که شکل ها و طراحی های بسیار متفاوتی را در بخش طراحی سایت آموزشگاه کنکور شاهد هستیم، طراحی هایی متفاوت با کارایی هایی گوناگون که برخی از آنها بسیار موفق و برخی دیگر موفقیت چندانی را به همراه نداشته اند.

در این بهش به بخش های ضروری یک وب سایت در زمینه آموزشگاه خواهیم پرداخت. این ویزگی ها و دانش در مورد انها کمک میکند تا به طراحی مناسب دست پیدا کنید و یا حتی به گسترش وب سایت های قدیمی خود بپردازید.

طراحی سایت

ویژگی های طراحی سایت

  1. بخش در باره ما، این بخش معرفی کوتاهی از آموزشگاه کنکور را در بر دارد. کاربران با مطالعه این قسمت باید اطلاعات دقیق و مختصری از ماهیت اموزشگاه کسب نمایند.
  2. بخش تماس با ما، میتواند شامل راههای ارتباطی مخلف باشد، از جمله تلفن های تماس و ادرس و همچنین راه های ارتباطی دیجیتالی مانند ایمیل در این قسمت درج میگردد.
  3. معرفی خدمات، معرفی انواع خدمات قابل ارائه در اموزشگاه کنکور، از جمله معرفی خدمات آموزشی و همچنین آزمونهای ازمایشی و غیره...
  4. معرفی دوره های آموزشی، در این بخش به صورت دقیق تر به توضیحاتی در مورد دوره های آموزشی پرداخته می‌شود. با توجه به انواع مختلف دوره های اموزشی این بخش بخشی مهم از طراحی سایت اموزشگاه کنکور می‌باشد.
  5. بخش کلاس های آنلاین و دروه های اموزشی آنلاین، این بخش را در بسیاری از وب سایت های مدرن مشاهده میکنیم. البته داشتن این بخش نیاز به بستر اولیه مناسبی دارد اما با توجه به تمایل افراد برای شرکت در این نوع از کلاس ها این بخش بخش مهمی از طراحی سایت اموزشگاه کنکور می‌باشد.

 

 

طراحی سایت آموزشگاه کنکور

سئو سایت

بک لینک

خرید سایت آماده

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

بیمه عمر در ایران چیست؟

بیمه عمر ایران با نام های دیگری مانند بیمه عمر ، بیمه آینده ، بیمه عمر ما و .. نیز شناخته می شود. بیمه عمر نوعی بیمه شخصی است. بیمه عمر برای کاهش نگرانی و اضطراب مردم در مورد آینده طراحی و ارائه شده است. در واقع ، این یک روش عالی برای پس انداز پول یا امرار معاش است. اصل بیمه عمر سود تضمینی است. در بسیاری از موارد ، سود حاصل از مشارکت علاوه بر سود تضمین شده است. بیمه عمر علاوه بر سرمایه گذاری در طلا ، پوشش بیمه ای را نیز در اختیار افراد قرار می دهد. در بیمه عمر افراد مبلغ مشخصی را به عنوان حق بیمه پرداخت می کنند. سپس آنها سود تضمین شده و پوشش های مختلف بیمه را دریافت می کنند.

 

بیمه عمر در ایران

بیمه عمر ایران ویژگی هایی مانند "وام بیمه عمر ایران" و بیمه زندگی کودکان را برای بیمه ها فراهم می کند ، بنابراین از نظر بیمه گذاران بهترین بیمه عمر است.

بیمه عمر ما در ایران

بیمه عمر ایران من یک نسخه کامل از بیمه زندگی جامع است که به طور مشترک توسط شرکت بیمه ایران و شرکت بیمه معین ایران تحت پوشش بیمه ایران در منطقه آزاد کیش طراحی و ارائه شده است.

 

بیمه عمر مان در ایران

 

بیمه ما هم نوعی پس انداز است و هم دارای خصوصیات بیمه عمر است که از همه نظر برای بیمه گر سودمند خواهد بود. در بیمه عمر ما ، بیمه گر علاوه بر مشارکت در بازده تضمینی سرمایه گذاری 85٪ ، در صورت لزوم به مبلغ پس انداز شده نیز دسترسی خواهد داشت. یکی از مزایای مهم بیمه ما این است که بیمه گر می تواند تمام یا بخشی از بیمه نامه خود را پس از انقضا مدت بیمه به صورت سرمایه یا حق بیمه دریافت کند. در طول قرارداد بیمه این امکان وجود دارد که بیمه گر بخشی از اندوخته خود را دریافت کند یا از شرکت بیمه ما وام ناامن دریافت کند.

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران مان



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

طراحی سایت عکاسی

سایت های عکاسی می توانند با چندین هدف مختلف طراحی شوند. در بخش اول ممکن است یک وب سایت عکاسی برای یک آتلیه طراحی و هدف آن معرفی آتلیه به کاربران اینترنتی باشد در بخش دوم طراحی سایت عکاسی میتواند یک گالری  آنلاین تمام عیار برای معرفی آثار عکاسی و یا آثار هنری دیگر باشد.

آتلیه های آنلاین می توانند با طراحی سایت عکاسی موفقیت های بسیاری در اینترنت داشته باشند و همچنین مخاطبان بسیاری را به سوی سایت خود جذب نمایند در این متن به بررسی موارد مورد نیاز در طراحی سایت عکاسی می پردازیم.

  1. معرفی آتلیه و یا هنرمند عکاس در بخش معرفی وب سایت، این بخش اطلاعات جامعی در مورد وب سایت و یا مدیران آن ارائه می دهد.
  2.  بخش گالری تصاویر این بخش اصلی ترین بخش وب سایت عکاسی است. گالری تصاویر باید بتوانند تصاویر را با شیوه های مختلف در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین در صورت نیاز توضیحات مرتبط با هر تصویر را شرح دهند. بسیاری از آثار عکاسی نیاز به توضیحات جانبی خواهند داشت این توضیحات می تواند در بخش گالری تصاویر به شکلی مناسب قرار گیرد
  3.  بخش پروژه ها و نمونه کارها، فرق بود این بخش با گالری تصاویر در آن است که در بخش پروژه مجموعه ای از تصاویر و توضیحات تحت قالب یک پروژه معرفی می شود. همچنین موارد استفاده پروژه و موفقیت های احتمالی آن برای مخاطبان توضیح داده می شود.
  4. بخش پرسش و پاسخ، در صورتی که مخاطبان در سایت های عکاسی نیاز به ارتباط بیشتر داشته باشند می‌توان این نیاز را با ایجاد بخش پرسش و پاسخ تامین کرد. در این بخش کاربران می‌توانند سوالات خود را به صورت آنلاین مطرح پاسخ آن‌ها را دریافت نمایند.
  5. بخش رزومه ها و بیوگرافی های هنر در صورتی که سایت عکاسی را را برای استفاده های هنری نیاز دارید بخش رزومه ها را در آن مد نظر قرار دهید. بخش رزومه ها در واقع از موفقیت های کسب شده توسط شما را به مخاطبان ارائه می دهد. این بخش علاوه بر نمایش موفقیت ها اعتبار وب سایت را تاحد بسیاری بالا خواهد برد
  6.  بخش ادیتینگ تصاویر، این بخش می‌تواند برای روتوش تصاویر عکاسی مورد استفاده قرار بگیرد به طوری که کاربران با یک کلیک ساده تصاویر قبلی و همچنین تصاویر ادیت شده را در یک اسلاید مشاهده نمایند این بخش جذاب ترین بخش در سایت عکاسی برای کاربران می باشد.
  7.   بخش انتشار اخبار و مقالات، در این بخش از وبسایت می‌توان مقالات مربوط به عکاسی و یا اخبار مرتبط با آن را نشر داد. این بخش می‌تواند مخاطبان علاقمند به مطالب عکاسی را جذب نماید و آن ها را به کاربران دائمی وب سایت تبدیل کرد.

طراحی سایت عکاسی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

طراحی سایت مهندسی

سایت های مهندسی با هدف درج اطلاعات از شرکت های مهندسی و معرفی آنها در فضای آنلاین طراحی می‌شود. همچنین سایت های مهندسی می‌توانند بخش هایی جهت بهبود کیفیت و ارتباط با مشتریان را در خود جای دهند در این بخش به توضیح سایت های مهندسی و موارد مهم آن ها خواهیم پرداخت.

با توجه به اینکه طراحی سایت مهندسی معرفی یک شرکت یا یک مجموعه فنی می باشد ،این نوع سایت ها باید دارای گرافیک مناسب باشند .همچنین همخوانی گرافیکی در طراحی سایت و روند کاری این شرکت ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

طراحی سایت مهندسی با چه اهدافی انجام می شود

سایت های مهندسی با اهداف معرفی و همکاری در پروژه های فنی ایجاد می شوند همچنین برای ارائه رزومه و سوابق فعالیتی شرکت ها، بخش هایی در وب سایت در نظر گرفته می شود.

سایت های مهندسی می توانند مشاور و راهنمای مهندسان باشند. در این وب سایت ها امکان ارائه ایده ها و طرح های نوآورانه وجود دارد همچنین در بخشی از این وبسایت نقشه هایی جهت معرفی پروژه های انجام شده وجود دارد اطلاعات پروژه ها دربخش های علمی و فنی ارائه می شود.

امکانات طراحی سایت مهندسی

سایتهای مهندسی دارای بخش های مختلفی می باشند که به بعضی ازآنها در این بخش ها اشاره می کنیم.

  1. ایجاد بخش رزومه ها جهت بیان سابقه کاری اعضا و مدیران شرکت
  2. بخش  گواهینامه‌ها و سرتیفیکیت، در این بخش گواهینامه های شرکت،  مدارج علمی و فنی کسب شده توسط شرکت قرار داده می‌شود.
  3. ایجاد آرشیو های ویدیویی و تصاویر، این بخش می تواند معرف توانایی های شرکت وپروژه های شرکت به صورت تصویری باشد.
  4.  تالارهای پرسش و پاسخ، تالارهای پرسش و پاسخ جهت ارتباط بیشتر شرکت با کاربران قرار داده می شوند
  5. ارائه مشاوره های مهندسی آنلاین، در این بخش شرکت های مهندسی می توانند به صورت آنلاین به کاربران خود مشاوره های تخصصی ارائه نمایند.

طراحی سایت مهندسی در صورتی که به صورت تخصصی انجام شود می‌تواند کاربران زیادی را جذب و نتیجه بخشی مناسبی داشته باشد.

طراحی سایت مهندسی

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

طراحی سایت نمایشگاهی

سایت های نمایشگاهی پوشش دهنده اخبار و اطلاعات انواع نمایشگاه ها می باشند نمایشگاه های دائمی و یا نمایشگاه های موقت نیاز به معرفی و نمایش اطلاعات برای کاربران را دارند. این اطلاع رسانی ها از طریق فضای آنلاین در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. علاوه بر  بخش معرفی نمایشگاه وب سایت بخش تبلیغاتی برای انواع نمایشگاه ها نیز میباشد.

آیتم های مهم در طراحی سایت نمایشگاهی

  1. معرفی زمان و مکان نمایشگاه، این بخش به صورت دقیق زمان اجرای نمایشگاه و همچنین شعبه های احتمالی آن را معرفی می نماید.
  2.  معرفی مشارکت کنندگان در نمایشگاه، این بخش به معرفی شرکت ها و مشارکت کنندگان که در نمایشگاه حضور دارند می‌پردازد. در بسیاری از نمایشگاه ها تعداد مشارکت کنندگان بسیار بالا بوده و مشخص کردن و یا جستجوی این مشارکت کنندگان نیاز به جستجوگرهای حرفه ای  دارد.
  3. بخش پیام مدیران، در این بخش مدیران نمایشگاه به صورت روزانه پیام ها و مواردی که نیاز به به تاکید بیشتر دارد را ذکر می کنند.
  4. مشاهده مجوز های نمایشگاه، این بخش به معرفی و نمایش مجوز های صادر شده برای نمایشگاه می‌پردازد.
  5. بخش ثبت درخواست الکترونیکی، این بخش به کاربران اجازه می‌دهد تا درخواست حضور در نمایشگاه را به صورت الکترونیکی ثبت و نتایج آن را بدون نیاز به حضور در محل نمایشگاه دریافت کنند.
  6.  بخش آمار و اطلاعات، این بخش توسط مدیران نمایشگاه برای شرکت کنندگان درج و تحلیل می شود تا شرکت‌کنندگان بتوانند با توجه به این تحلیل ها حضور قوی تری در نمایشگاه داشته باشند.
  7. بخش قوانین و مقررات، در این بخش قوانین و مقررات حضور در نمایشگاه برای مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان قرار داده می شود.
  8. نقشه های داخلی نمایشگاه،  در صورتیکه نمایشگاه ها وسعت بالایی داشته باشند نقشه های داخلی در این بخش قرار خواهد گرفت.

 

طراحی سایت نمایشگاهی بیانگر کلیه اخبار و حواشی یک نمایشگاه می‌باشند. در دوران حاضر که اخبار و اطلاعات به صورت گسترده در شبکه های آنلاین پخش و انتشار پیدا می‌کند. واقعه های مهمی مانند نمایشگاه ها باید دارای وب سایت و پایگاه های اینترنتی باشند. تا مشاهده و جستجوی آنها امکان پذیر باشد.

وب سایت های نمایشگاهی به کاربران و مدیران و بازدید کنندگان کمک می‌کنند تا علاوه بر دریافت اطلاعات دقیق تر کنترل مناسب تری نیز بر روی روند نمایشگاه ها داشته باشند.

طراحی سایت نمایشگاهی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

طراحی سایت بازرگانی

سایت های بازرگانی با اهدافی مانند گسترش کسب و کار و ایجاد ارتباطات گسترده تر ایجاد می شوند. وب سایت ها دارای ویژگی های خاصی هستند که کمک میکنند مشاغل بازرگانی روابط گسترده تر و پایدارتری را ایجاد نمایند. در این بخش به بررسی مواردی می پردازیم که در طراحی سایت بازرگانی مورد نیاز می باشد.

نکات اساسی در طراحی سایت بازرگانی

  1. بخش اساسی در طراحی سایت بازرگانی بخش معرفی خدمات و تخصص ها می باشد در این بخش خدمات قابل ارائه توسط شرکت به کاربران ارائه می‌شود و افراد می توانند با مراجعه به این بخش کلیه خدمات قابل دریافت را بررسی و در صورت نیاز درخواست این خدمات را داشته باشند
  2. بخش مقالات و اخبار در حوزه بازرگانی، سایت های بازرگانی می توانند بخش بسیار وسیعی در رابطه با مقالات و اخبار روز داشته باشند چرا که بسیاری از اخبار ها در دنیای امروز در مورد مسائل مالی و مرتبط با حوزه های بازرگانی می باشد. این بخش در جذب مخاطب همچنین اطلاع‌رسانی به مخاطبان نقش اساسی دارد.
  3. بخش پروژه های انجام شده، در این بخش امکان معرفی فعالیت های انجام شده و پروژه های انجام شده وجود دارد. در شرکتهای بازرگانی معمولاً پروژه های کوچک و بزرگی انجام می‌شود که درج آنها در وب سایت به جلب اعتماد مخاطبان و جذب آنها کمک خواهد کرد.
  4. ایجاد فضایی برای پرداخت، چنانچه شرکت های بازرگانی نیاز به تراکنش های مالی داشته باشند می‌توانند با ایجاد درگاه پرداخت آنلاین در وب سایت خود بخش پرداخت مالی را به صورت سیستماتیک راه اندازی کنند. این بخش در شرکت های بزرگ بازرگانی می تواند نقش حیاتی داشته باشد.
  5.  بخش پرسش و پاسخ، افراد مختلف نیاز به اطلاعات در مورد شرکت‌ها و یا موارد مالی خود دارند، میتوانند در این بخش سوالات خود را مطرح و پاسخ آنها را از کارشناسان دریافت نمایند این بخش نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب خواهد داشت و ارتباطی دو جانبه بین مدیران شرکت و مشتریان برقرار خواهد کرد.
  6. آلبوم تصاویر ، برای بخشهایی که نیاز به ایجاد تصاویر مختلف می باشد میتوان از گالری تصاویر وب سایت استفاده کرد این بخش قابلیت ایجاد انواع اسلایدها را به مدیران سایت می دهد.
  7. بخش رزومه شرکت، در این بخش رزومه های کاری شرکت سرتیفیکیت ها و موارد دیگر درج میگردد تا مشتریان و اطلاعات کامل تری از شرکت و توانایی های آن داشته باشند.
  8.  ایجاد نقشه و آدرس، در این بخش علاوه بر ایجاد آدرس پستی می توان از نقشه هایی که در موبایل ها قابل مشاهده هستند استفاده کرد. این بخش کمک می کند تا مشتریان به صورت آسان‌تری به شرکت و منابع آن دسترسی داشته باشند.

 

سایتهای بازرگانی می‌توانند بخش درآمدی برای شرکت های بازرگانی داشته باشند و همچنین تعداد مخاطبان و مراجعان به این شرکت ها را افزایش دهند. این افزایش می تواند منجر به افزایش درآمد و ارتباطی تنگاتنگ بین مشتریان و شرکتهای بازرگانی باشد . شرکت‌های بازرگانی علاوه بر وب سایت به اپلیکیشن های اختصاصی نیز نیاز دارند. ایکیشن ها امکان استفاده راحت تر برای کاربران موبایلی را فراهم می‌کند.

طراحی سایت بازرگانی

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

 

طراحی سایت شرکت ساختمانی

داشتن سایت در سال های اخیر یکی از موارد ضروری برای شرکت‌های مختلف بوده است. رشد فضای مجازی باعث شده شرکت‌های مختلف برای معرفی در این فضا نیاز به وب سایت اختصاصی درک کنند. یکی از این شرکت ها، شرکت ساختمانی می باشد شرکت  های ساختمانی نیاز به معرفی خود و پروژه‌های خود در فضای آنلاین دارند. وب سایت ها کمک می کنند تا این فضا ایجاد شده و شرکتهای ساختمانی موارد مورد نیاز خود را در آنها درج نمایند

موارد مورد نیاز در طراحی سایت سایت شرکت ساختمانی

برای طراحی سایت شرکت ساختمانی مانند هر وب سایت دیگری نیاز است وب‌سایت را مطابق با نیازهای طراحی کرد. در این نوع از وبسایت ها معمولاً بخشهایی وجود دارد که مورد نیاز شرکت و همچنین ارتباط با کاربران است در این بخش به موارد مورد نیاز در وبسایت های ساختمانی می پردازیم

  1. بخش نمایش نمونه کار و پروژه ها، این بخش یکی از ضروری ترین بخش ها در طراحی سایت شرکت ساختمانی می باشد. در این بخش می توان انواع پروژه ها را که توسط شرکت انجام شده است معرفی کرد.
  2. بخش معرفی خدمات و تخصص ها، معرفی خدمات و تخصص ها بخش دیگری است که در طراحی سایت شرکت ساختمانی باید مورد توجه قرار بگیرد. خدمات شرکت می تواند شامل مواردی از جمله طراحی و اجرای پروژه ها باشد و همچنین تخصص هایی که توسط آن شرکت اجرای پروژه ها را پیش می گیرد نیزمی‌تواند در این بخش ذکر شود
  3. بخش مقالات و اخبار در این بخش مقالات و اخبار در حوزه ساخت و ساز و موارد مرتبط با پروژه ها قابل درج است .مخاطبان و کاربران می توانند با مراجعه به این بخش موارد ضروری و مورد نیاز خود را جستجو کنند.
  4. درگاه پرداخت آنلاین، در بسیاری از شرکت ها برای دریافت مبالغ یک درگاه پرداخت آنلاین طراحی می‌شود تا مشتریان بتوانند به سهولت امر پرداخت را انجام داده و رسید آن را دریافت نمایند. این بخش کمک می کند بسیاری از بروکراسی های اداری حذف گردد.
  5. بخش پرسش و پاسخ، در این بخش امکان عضویت کاربران و ایجاد پرسش ها و پاسخ به آنها توسط کارشناسان وجود دارد. بخش پرسش و پاسخ در هر وب سایتی کمک می کند تا ارتباطی قوی تر بین کاربران و مجموعه برقرار گردد.
  6.  ایجاد گالری تصاویر و ویدیو، گالری تصاویر و ویدیو می تواند محلی برای معرفی کامل شرکت و پروژه های آن باشد. همچنین می‌توان انواع کنفرانس ها و موارد دیگر را به صورت ویدیو در این بخش درج نمود
  7. بخش رزومه و بیوگرافی شرکت، در این بخش می‌توان رزومه شرکت و همچنین بیوگرافی کارمندان و مدیران را درج نمود. این بخش کمک می کند تا کاربران به صورت دقیق تری توانایی شرکت را بررسی نمایند و به آن آگاه گردند.
  8. بخش نمایش پروژه ها قبل و بعد از بازسازی، این بخش برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود چرا که می توانند به راحتی یک پروژه را قبل از انجام و بعد از انجام در یک اسلاید مشاهده کنند. این بخش توانایی و مهارت پرسنل را به نمایش می گذارد.

موارد بسیاری وجود دارند که می تواند در وب سایت شرکت ساختمانی طراحی و نمایش داده شود که در بخش بعدی به آنها خواهیم پرداخت. اما آنچه مسلم است وجود وب سایت در شرکت های ساختمانی بسیار کارا و مورد نیاز خواهد بود.

طراحی سایت شرکت ساختمانی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

 

 



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()