نوشته شده توسط : karen

طراحی سایت عکاسی

سایت های عکاسی می توانند با چندین هدف مختلف طراحی شوند. در بخش اول ممکن است یک وب سایت عکاسی برای یک آتلیه طراحی و هدف آن معرفی آتلیه به کاربران اینترنتی باشد در بخش دوم طراحی سایت عکاسی میتواند یک گالری  آنلاین تمام عیار برای معرفی آثار عکاسی و یا آثار هنری دیگر باشد.

آتلیه های آنلاین می توانند با طراحی سایت عکاسی موفقیت های بسیاری در اینترنت داشته باشند و همچنین مخاطبان بسیاری را به سوی سایت خود جذب نمایند در این متن به بررسی موارد مورد نیاز در طراحی سایت عکاسی می پردازیم.

  1. معرفی آتلیه و یا هنرمند عکاس در بخش معرفی وب سایت، این بخش اطلاعات جامعی در مورد وب سایت و یا مدیران آن ارائه می دهد.
  2.  بخش گالری تصاویر این بخش اصلی ترین بخش وب سایت عکاسی است. گالری تصاویر باید بتوانند تصاویر را با شیوه های مختلف در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین در صورت نیاز توضیحات مرتبط با هر تصویر را شرح دهند. بسیاری از آثار عکاسی نیاز به توضیحات جانبی خواهند داشت این توضیحات می تواند در بخش گالری تصاویر به شکلی مناسب قرار گیرد
  3.  بخش پروژه ها و نمونه کارها، فرق بود این بخش با گالری تصاویر در آن است که در بخش پروژه مجموعه ای از تصاویر و توضیحات تحت قالب یک پروژه معرفی می شود. همچنین موارد استفاده پروژه و موفقیت های احتمالی آن برای مخاطبان توضیح داده می شود.
  4. بخش پرسش و پاسخ، در صورتی که مخاطبان در سایت های عکاسی نیاز به ارتباط بیشتر داشته باشند می‌توان این نیاز را با ایجاد بخش پرسش و پاسخ تامین کرد. در این بخش کاربران می‌توانند سوالات خود را به صورت آنلاین مطرح پاسخ آن‌ها را دریافت نمایند.
  5. بخش رزومه ها و بیوگرافی های هنر در صورتی که سایت عکاسی را را برای استفاده های هنری نیاز دارید بخش رزومه ها را در آن مد نظر قرار دهید. بخش رزومه ها در واقع از موفقیت های کسب شده توسط شما را به مخاطبان ارائه می دهد. این بخش علاوه بر نمایش موفقیت ها اعتبار وب سایت را تاحد بسیاری بالا خواهد برد
  6.  بخش ادیتینگ تصاویر، این بخش می‌تواند برای روتوش تصاویر عکاسی مورد استفاده قرار بگیرد به طوری که کاربران با یک کلیک ساده تصاویر قبلی و همچنین تصاویر ادیت شده را در یک اسلاید مشاهده نمایند این بخش جذاب ترین بخش در سایت عکاسی برای کاربران می باشد.
  7.   بخش انتشار اخبار و مقالات، در این بخش از وبسایت می‌توان مقالات مربوط به عکاسی و یا اخبار مرتبط با آن را نشر داد. این بخش می‌تواند مخاطبان علاقمند به مطالب عکاسی را جذب نماید و آن ها را به کاربران دائمی وب سایت تبدیل کرد.

طراحی سایت عکاسی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

طراحی سایت مهندسی

سایت های مهندسی با هدف درج اطلاعات از شرکت های مهندسی و معرفی آنها در فضای آنلاین طراحی می‌شود. همچنین سایت های مهندسی می‌توانند بخش هایی جهت بهبود کیفیت و ارتباط با مشتریان را در خود جای دهند در این بخش به توضیح سایت های مهندسی و موارد مهم آن ها خواهیم پرداخت.

با توجه به اینکه طراحی سایت مهندسی معرفی یک شرکت یا یک مجموعه فنی می باشد ،این نوع سایت ها باید دارای گرافیک مناسب باشند .همچنین همخوانی گرافیکی در طراحی سایت و روند کاری این شرکت ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

طراحی سایت مهندسی با چه اهدافی انجام می شود

سایت های مهندسی با اهداف معرفی و همکاری در پروژه های فنی ایجاد می شوند همچنین برای ارائه رزومه و سوابق فعالیتی شرکت ها، بخش هایی در وب سایت در نظر گرفته می شود.

سایت های مهندسی می توانند مشاور و راهنمای مهندسان باشند. در این وب سایت ها امکان ارائه ایده ها و طرح های نوآورانه وجود دارد همچنین در بخشی از این وبسایت نقشه هایی جهت معرفی پروژه های انجام شده وجود دارد اطلاعات پروژه ها دربخش های علمی و فنی ارائه می شود.

امکانات طراحی سایت مهندسی

سایتهای مهندسی دارای بخش های مختلفی می باشند که به بعضی ازآنها در این بخش ها اشاره می کنیم.

  1. ایجاد بخش رزومه ها جهت بیان سابقه کاری اعضا و مدیران شرکت
  2. بخش  گواهینامه‌ها و سرتیفیکیت، در این بخش گواهینامه های شرکت،  مدارج علمی و فنی کسب شده توسط شرکت قرار داده می‌شود.
  3. ایجاد آرشیو های ویدیویی و تصاویر، این بخش می تواند معرف توانایی های شرکت وپروژه های شرکت به صورت تصویری باشد.
  4.  تالارهای پرسش و پاسخ، تالارهای پرسش و پاسخ جهت ارتباط بیشتر شرکت با کاربران قرار داده می شوند
  5. ارائه مشاوره های مهندسی آنلاین، در این بخش شرکت های مهندسی می توانند به صورت آنلاین به کاربران خود مشاوره های تخصصی ارائه نمایند.

طراحی سایت مهندسی در صورتی که به صورت تخصصی انجام شود می‌تواند کاربران زیادی را جذب و نتیجه بخشی مناسبی داشته باشد.

طراحی سایت مهندسی

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

طراحی سایت نمایشگاهی

سایت های نمایشگاهی پوشش دهنده اخبار و اطلاعات انواع نمایشگاه ها می باشند نمایشگاه های دائمی و یا نمایشگاه های موقت نیاز به معرفی و نمایش اطلاعات برای کاربران را دارند. این اطلاع رسانی ها از طریق فضای آنلاین در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. علاوه بر  بخش معرفی نمایشگاه وب سایت بخش تبلیغاتی برای انواع نمایشگاه ها نیز میباشد.

آیتم های مهم در طراحی سایت نمایشگاهی

  1. معرفی زمان و مکان نمایشگاه، این بخش به صورت دقیق زمان اجرای نمایشگاه و همچنین شعبه های احتمالی آن را معرفی می نماید.
  2.  معرفی مشارکت کنندگان در نمایشگاه، این بخش به معرفی شرکت ها و مشارکت کنندگان که در نمایشگاه حضور دارند می‌پردازد. در بسیاری از نمایشگاه ها تعداد مشارکت کنندگان بسیار بالا بوده و مشخص کردن و یا جستجوی این مشارکت کنندگان نیاز به جستجوگرهای حرفه ای  دارد.
  3. بخش پیام مدیران، در این بخش مدیران نمایشگاه به صورت روزانه پیام ها و مواردی که نیاز به به تاکید بیشتر دارد را ذکر می کنند.
  4. مشاهده مجوز های نمایشگاه، این بخش به معرفی و نمایش مجوز های صادر شده برای نمایشگاه می‌پردازد.
  5. بخش ثبت درخواست الکترونیکی، این بخش به کاربران اجازه می‌دهد تا درخواست حضور در نمایشگاه را به صورت الکترونیکی ثبت و نتایج آن را بدون نیاز به حضور در محل نمایشگاه دریافت کنند.
  6.  بخش آمار و اطلاعات، این بخش توسط مدیران نمایشگاه برای شرکت کنندگان درج و تحلیل می شود تا شرکت‌کنندگان بتوانند با توجه به این تحلیل ها حضور قوی تری در نمایشگاه داشته باشند.
  7. بخش قوانین و مقررات، در این بخش قوانین و مقررات حضور در نمایشگاه برای مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان قرار داده می شود.
  8. نقشه های داخلی نمایشگاه،  در صورتیکه نمایشگاه ها وسعت بالایی داشته باشند نقشه های داخلی در این بخش قرار خواهد گرفت.

 

طراحی سایت نمایشگاهی بیانگر کلیه اخبار و حواشی یک نمایشگاه می‌باشند. در دوران حاضر که اخبار و اطلاعات به صورت گسترده در شبکه های آنلاین پخش و انتشار پیدا می‌کند. واقعه های مهمی مانند نمایشگاه ها باید دارای وب سایت و پایگاه های اینترنتی باشند. تا مشاهده و جستجوی آنها امکان پذیر باشد.

وب سایت های نمایشگاهی به کاربران و مدیران و بازدید کنندگان کمک می‌کنند تا علاوه بر دریافت اطلاعات دقیق تر کنترل مناسب تری نیز بر روی روند نمایشگاه ها داشته باشند.

طراحی سایت نمایشگاهی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

طراحی سایت بازرگانی

سایت های بازرگانی با اهدافی مانند گسترش کسب و کار و ایجاد ارتباطات گسترده تر ایجاد می شوند. وب سایت ها دارای ویژگی های خاصی هستند که کمک میکنند مشاغل بازرگانی روابط گسترده تر و پایدارتری را ایجاد نمایند. در این بخش به بررسی مواردی می پردازیم که در طراحی سایت بازرگانی مورد نیاز می باشد.

نکات اساسی در طراحی سایت بازرگانی

  1. بخش اساسی در طراحی سایت بازرگانی بخش معرفی خدمات و تخصص ها می باشد در این بخش خدمات قابل ارائه توسط شرکت به کاربران ارائه می‌شود و افراد می توانند با مراجعه به این بخش کلیه خدمات قابل دریافت را بررسی و در صورت نیاز درخواست این خدمات را داشته باشند
  2. بخش مقالات و اخبار در حوزه بازرگانی، سایت های بازرگانی می توانند بخش بسیار وسیعی در رابطه با مقالات و اخبار روز داشته باشند چرا که بسیاری از اخبار ها در دنیای امروز در مورد مسائل مالی و مرتبط با حوزه های بازرگانی می باشد. این بخش در جذب مخاطب همچنین اطلاع‌رسانی به مخاطبان نقش اساسی دارد.
  3. بخش پروژه های انجام شده، در این بخش امکان معرفی فعالیت های انجام شده و پروژه های انجام شده وجود دارد. در شرکتهای بازرگانی معمولاً پروژه های کوچک و بزرگی انجام می‌شود که درج آنها در وب سایت به جلب اعتماد مخاطبان و جذب آنها کمک خواهد کرد.
  4. ایجاد فضایی برای پرداخت، چنانچه شرکت های بازرگانی نیاز به تراکنش های مالی داشته باشند می‌توانند با ایجاد درگاه پرداخت آنلاین در وب سایت خود بخش پرداخت مالی را به صورت سیستماتیک راه اندازی کنند. این بخش در شرکت های بزرگ بازرگانی می تواند نقش حیاتی داشته باشد.
  5.  بخش پرسش و پاسخ، افراد مختلف نیاز به اطلاعات در مورد شرکت‌ها و یا موارد مالی خود دارند، میتوانند در این بخش سوالات خود را مطرح و پاسخ آنها را از کارشناسان دریافت نمایند این بخش نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب خواهد داشت و ارتباطی دو جانبه بین مدیران شرکت و مشتریان برقرار خواهد کرد.
  6. آلبوم تصاویر ، برای بخشهایی که نیاز به ایجاد تصاویر مختلف می باشد میتوان از گالری تصاویر وب سایت استفاده کرد این بخش قابلیت ایجاد انواع اسلایدها را به مدیران سایت می دهد.
  7. بخش رزومه شرکت، در این بخش رزومه های کاری شرکت سرتیفیکیت ها و موارد دیگر درج میگردد تا مشتریان و اطلاعات کامل تری از شرکت و توانایی های آن داشته باشند.
  8.  ایجاد نقشه و آدرس، در این بخش علاوه بر ایجاد آدرس پستی می توان از نقشه هایی که در موبایل ها قابل مشاهده هستند استفاده کرد. این بخش کمک می کند تا مشتریان به صورت آسان‌تری به شرکت و منابع آن دسترسی داشته باشند.

 

سایتهای بازرگانی می‌توانند بخش درآمدی برای شرکت های بازرگانی داشته باشند و همچنین تعداد مخاطبان و مراجعان به این شرکت ها را افزایش دهند. این افزایش می تواند منجر به افزایش درآمد و ارتباطی تنگاتنگ بین مشتریان و شرکتهای بازرگانی باشد . شرکت‌های بازرگانی علاوه بر وب سایت به اپلیکیشن های اختصاصی نیز نیاز دارند. ایکیشن ها امکان استفاده راحت تر برای کاربران موبایلی را فراهم می‌کند.

طراحی سایت بازرگانی

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

 

طراحی سایت شرکت ساختمانی

داشتن سایت در سال های اخیر یکی از موارد ضروری برای شرکت‌های مختلف بوده است. رشد فضای مجازی باعث شده شرکت‌های مختلف برای معرفی در این فضا نیاز به وب سایت اختصاصی درک کنند. یکی از این شرکت ها، شرکت ساختمانی می باشد شرکت  های ساختمانی نیاز به معرفی خود و پروژه‌های خود در فضای آنلاین دارند. وب سایت ها کمک می کنند تا این فضا ایجاد شده و شرکتهای ساختمانی موارد مورد نیاز خود را در آنها درج نمایند

موارد مورد نیاز در طراحی سایت سایت شرکت ساختمانی

برای طراحی سایت شرکت ساختمانی مانند هر وب سایت دیگری نیاز است وب‌سایت را مطابق با نیازهای طراحی کرد. در این نوع از وبسایت ها معمولاً بخشهایی وجود دارد که مورد نیاز شرکت و همچنین ارتباط با کاربران است در این بخش به موارد مورد نیاز در وبسایت های ساختمانی می پردازیم

  1. بخش نمایش نمونه کار و پروژه ها، این بخش یکی از ضروری ترین بخش ها در طراحی سایت شرکت ساختمانی می باشد. در این بخش می توان انواع پروژه ها را که توسط شرکت انجام شده است معرفی کرد.
  2. بخش معرفی خدمات و تخصص ها، معرفی خدمات و تخصص ها بخش دیگری است که در طراحی سایت شرکت ساختمانی باید مورد توجه قرار بگیرد. خدمات شرکت می تواند شامل مواردی از جمله طراحی و اجرای پروژه ها باشد و همچنین تخصص هایی که توسط آن شرکت اجرای پروژه ها را پیش می گیرد نیزمی‌تواند در این بخش ذکر شود
  3. بخش مقالات و اخبار در این بخش مقالات و اخبار در حوزه ساخت و ساز و موارد مرتبط با پروژه ها قابل درج است .مخاطبان و کاربران می توانند با مراجعه به این بخش موارد ضروری و مورد نیاز خود را جستجو کنند.
  4. درگاه پرداخت آنلاین، در بسیاری از شرکت ها برای دریافت مبالغ یک درگاه پرداخت آنلاین طراحی می‌شود تا مشتریان بتوانند به سهولت امر پرداخت را انجام داده و رسید آن را دریافت نمایند. این بخش کمک می کند بسیاری از بروکراسی های اداری حذف گردد.
  5. بخش پرسش و پاسخ، در این بخش امکان عضویت کاربران و ایجاد پرسش ها و پاسخ به آنها توسط کارشناسان وجود دارد. بخش پرسش و پاسخ در هر وب سایتی کمک می کند تا ارتباطی قوی تر بین کاربران و مجموعه برقرار گردد.
  6.  ایجاد گالری تصاویر و ویدیو، گالری تصاویر و ویدیو می تواند محلی برای معرفی کامل شرکت و پروژه های آن باشد. همچنین می‌توان انواع کنفرانس ها و موارد دیگر را به صورت ویدیو در این بخش درج نمود
  7. بخش رزومه و بیوگرافی شرکت، در این بخش می‌توان رزومه شرکت و همچنین بیوگرافی کارمندان و مدیران را درج نمود. این بخش کمک می کند تا کاربران به صورت دقیق تری توانایی شرکت را بررسی نمایند و به آن آگاه گردند.
  8. بخش نمایش پروژه ها قبل و بعد از بازسازی، این بخش برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود چرا که می توانند به راحتی یک پروژه را قبل از انجام و بعد از انجام در یک اسلاید مشاهده کنند. این بخش توانایی و مهارت پرسنل را به نمایش می گذارد.

موارد بسیاری وجود دارند که می تواند در وب سایت شرکت ساختمانی طراحی و نمایش داده شود که در بخش بعدی به آنها خواهیم پرداخت. اما آنچه مسلم است وجود وب سایت در شرکت های ساختمانی بسیار کارا و مورد نیاز خواهد بود.

طراحی سایت شرکت ساختمانی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

 

 



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

دستگاه پر کن مایعات

دستگاه پر کن مایعات یک دستگاه صنعتی برای پر کردن بطری با انواع مایعات است. این دستگاه علاوه بر بطری میتواند تمامی ظروف مشابه را نیز پر کند. این دستگاه میتواند بخشی از خط تولید کارخانه جات مواد غذایی، یا حتی مواد صنعتی باشد.

دستگاه پر کن مایعات میتواند برای موارد مختلف و با شیوه های طراحی مختلفی ساخته شود در این بخش این شیوه ها را بررسی میکنیم

انواع دستگاه پرکن مایعات

1.پر کن مایعات رقیق

این نوع از پرکن مایعات جهت مایعات رقیق ساخته میشود، در مایعات رقیق جاذبه زمین خود منجر به ریختن مایعات داخل بطری میشود، از این جهت برای این نوع از دستگاه ها نیازی به تزریق کننده ویژه ای نیست.

همچنین در مایعات رقیق سرعت ریختن مایع و پر کردن ان با توجه به زمان طبیعی پر شدن بطری تعیین میشود.

 

2.پرکن مایعات غلیظ

برای مایعات غلیظ شرایط طراحی پر کن مایعات متفاوت است، تزریق کننده در این دستگاه ها باید با توجه به غلظت مایعات طراحی شود، پشت مایعات باید فشاری را اعمال کرد.

دستگاه پر کن مایعات غلیظ از نظر افزایش سرعت نیز مواردی را دارد که باید در طراحی آن مورد توجه قرار گیرد.

پرکن مایعات غلیظ میتواند برای مایعات از جمله انواع روغن با غلظت های متفاوت به کار رود.

 

3.پر کن مایعات اسیدی

در مایعات اسیدی و یا همچنین مایعات قلیایی خورندگی مایعات ممکن است بسیار زیاد باشد. از این جهت آلیاژ استفاده شده در پرکن مایعات اسیدی از موادی است که در مقابل خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد.

علاوه بر آلیاژ تزریق کننده های مایع باید طوری طراحی شوند که د موقع تزریق آسیلی به ظروف نرسانند.

 

4.پرکن مایعات گازدار

برای مایعات گازدار دستگاه های پرکن مایعات با شیوه خاصی طراحی میشوند. این نوع از پر کن هه توانایی کنترل مایعات گازداری مانند نوشابه را دارند.

مایعات گازدار علاوه بر اینکه شدت متفاوتی برای تزریق نیاز دارند در موقع تزریق حجم افزایشی نیز خواهند داشت.

 

5.پر کن مایعات نیمه اتوماتیک

 

پر کن کایعات برای هر نوع مایعی که ساخته شود میتواند به صورت نیمه اتوماتیک نیز طراحی شود. نیمه اتوماتیک به مغهموم آن است که بخشی از کارها در این دستگاه باید توسط اپراتور انجام شود. دلیل ساخت دستگاه نیمه اتوماتیک فقط جهت کاهش هزینه های آن است. دستگاه های نیمه اتوماتیک معمولا هزینه های بسیار کمتری نسبت به دستگاه های اتوماتیک دارند.

 

6.پرکن مایعات تمام اتوماتیک

این دستگاه ها از هر لحاظ فعالیت خود را به صورت اتوماتیک انجام میدهند. این نوع از دستگاه ها مناسب برای افزودن به خطوط تولید هستند. در دستگاه های تمام اتوماتیک سرعت دستگاه میتواند تا بالاترین حد بالا رود. دستگاه های پر کن تمام اتوماتیک تکنولوژی بسیار مناسب دارند. از نظر بهداشتی این نوع از دستگاه ها استاندارد بالایی دارند.

مطالبی که شاید دوست داشته باشید.

کارتونینگ

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه پرکن مایعات

سیل گذار



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karen

دستگاه بطری پرکن اتوماتیک

دستگاه بطری پر کن اتوماتیک یکی از انواع دستگاه های بسته بندی با قابلیت پر کردن انواع مایعات در بطری است.

این دستگاه در خطوط تولید مواد غذایی و مواد دارویی کاربرد دارد. انچه در این دستگاه متمایز است ویژگی تمام اتوماتیک بودن این دستگاه است که بدون نیاز به دخالت دست میتواند به کار با سرعت بالا اقدام کند.

دستگاه پر کن بطری اتوماتیک میتواند بخشی از یک خط تولید باشد. مواد غذایی تولید شده به این دستگاه وارد و در بطری های مناسب تزریق میشود. بعد از فرآیند تزریق درب بطری ها یبه صورت اتوماتیک. بسته شده و بطری آماده ارسال به خط بسته بندی یا شیرینگ میشود.

چه صنایعی از دستگاه پرکن بطری اتوماتیک استفاده میکنند؟

به طور یقین اولین صنعت صنعت مواد غذایی است که به این دستگاه نیاز دارد. در صنایع غذایی، بسته بندی انواع شیر، بسته بندی انواع نوشیدنی، بسته بندی انواع نوشابه های گازدار، بسته بندی انواع اب میوه، بسته بندی ابلیمو، بسته بندی ابغوره و هزاران محصول دیگر با این دستگاه امکان پذیر است.

در صنایع دارویی، پر کردن انواع شربت، انواع داروی خوراکی، انواع سوسپانسیون و صدها محصول دیگر قابلیت بسته بندی با این دستگاه را دارند.

در صنایع دیگری نیز پر کن بطری میتواند نقش کلیدی داشته باشد، به عنوان مثال شویندگان خانگی که شامل انواع مایع ظرفشویی، لباسشویی و دست شویی میباشد.

در صنایع دیگر نیز پر کردن بطری سم، و مواد مایع دیگر با این دستگاه انجام میشود.

 

آلیاژ در پر کن بطری اتوماتیک

آلیاژ مصرفی در دستگاه پر کن اتوماتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اولین اهمیت آلیاژ در جلوگیری از ایجاد آلودگی است. آلیاژهایی مانند استیل میتوانند در صنایع غذایی و حتی دارویی استفاده شوند. این در حالی است که مواد دیگری مانند الومینیوم مجاز به استفاده در این صنایع نیستند.

از سوی دیگر آلیاژ های استفاده شده در دستگاه پرکن نباید با ماده که درون بطری ریخته میشود واکنش داشته باشد.

استفاده از آلیاژ مناسب میتواند تا حد بسیار زیادی به دوام و سلامت بهداشتی دستگاه پر کن کمک کند

لینک های زیر را دنبال کنید:

دستگاه پرکن مایعات

دستگاه بسته بندی تنباکو

کارتونینگ

کانوایر

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()